Att vilja men inte veta, och tvärtom

Herregud, jag har verkligen ingen aning om vad jag vill längre. Jag är inte säker på något alls nå mer känns det som. Och jag får ångest av att över huvudtaget tänka på att jag inte vet vad jag vill, och det känns inte kul att skriva det heller. Den här veckan har verkligen ställt till det.
Jag vill att det ska vara som förut, jag var så säker på det mesta då även om jag bara är sjutton år och kommer ändra mig hur många gånger som helst innan jag vet vad som är rätt för mig här i livet. Men det känns ju bra att för stunden veta vad man vill och hur man vill ha det. Jag vet inte det längre. Det ger mig ångest att inte veta. Jag hoppas verkligen att tankarna samlar sig de närmsta veckorna så jag får styr på allting igen.
 

 
min lilla kalv som jag döpte till Kria, från Grans -07 :)
  

Idag var jag i skolan, och sen hade jag hål och åkte hem. Fick mejl av min mentor när jag satt vid datorn och han skrev att jag inte hade fått mitt indval som jag hade bytt till. Så jag vart sne och sket i att åka tillbaka till skolan för en lektion jag inte ens ville ha (det indval som jag har valt från början) så jag sov i tre timmar istället.
For och handlade med pappa, lagade middag och sen gick jag i spöregnet till Sara, mysigt haha =) Martin och hans polare kom dit medans Sara stressade runt. Jag hann vara där ett tag eftersom hon var så sölig när hon skulle iväg hihi. Har varit och handlat med mami också och sen hälsat på M&M.

Och snart ska jag lägga mig, tidig uppstigning imorgon och så bär det iväg till Jokkmokk.

 
Du förstår i-n-g-e-n-t-i-n-g


Kommentarer
Postat av: Sara

Hatar den där känslan.. Känner precis så just nu, allt känns bara hopplöst.. <3

2009-09-06 @ 12:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0