Jag är inte ett dugg klok

Jag höll på att skämmas ihjääääl idag när jag och mamma var ute i skogen med hundarna! Vi var efter nå väg mot skyttebanan, brukar ju inte vara så mkt folk där. Iaf så stod vi ute och filosoferade medan hundarna sprang förbi och jag hann med att vråla två gånger som en kråka och en gång som en fiskmås och dessutom vråla "DU FEEEES" så det ekade i hela skogen, innan jag såg att en bil närmade sig, dom hade varit lite längre bort (vi hade alltså kommit efter dom). Haha så jävla skämmigt, jag höll på att dö av garv iaf när dom åkte förbi. Fyfan vad skämmig jag är! Dom hade ju varit ute och promenerat och satt sig i bilen och åkt och dom hade alltså hört mina damp -.-

När vi åkte därifrån råkade mamma komma åt och tuta mitt ute i skogen så jag började garva igen och sa att det var ju tur att hon inte tutade mitt i korsningen så det hade kört förbi nån bil som hade trott att vi var dumma i huvudet. Som om inte det vore nog så när vi åkte därifrån höll jag fortfarande på att skratta så såg jag tre renar i diket så jag kollade bak i backspegeln innan jag tutade tre gånger medan jag skrek och asgarvade. Sen såg jag att en bil körde om oss..... Den hade alltså varit bredvid oss när jag tutade och trodde förmodligen att vi tutade åt den HAHAHA!!! Jag dör, jag skämdes seriöst ihjäl.

Nu ska jag titta på folk som skämmer ut sig på Talang så att jag själv slipper skämmas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0