Nystädat rum



Idag var det dags för något som jag dragit ut på alldeles för länge - nämligen att städa. Det är så tråkigt att jag bara vill spy på det. Ärligt talat har mitt rum inte sett ut såhär vidrigt på väldigt länge. Till exempel så stod extrasängen i mitt rum och då använder jag den alltid som garderob, haha..

Nåja, bestämde mig iaf halv ett inatt när Christoffer ringde och väckte mig, att jag skulle städa idag. Det kliade så jävla mycket i halsen när jag pratade med honom så det var sjukt åt det. Sen vaknade jag kvart över fem och var tvungen att gå upp och ta allergitabletter för att det kliade så mycket och min näsa var helt, ja jag vet inte vad. Så nu efter att jag städat så är hundarna portade från mitt rum och Nova får absolut inte ligga i sängen som hon brukar. Är verkligen dö-allergisk mot hundarna nu när dom tappar så mycket hår den här årstiden.
 
Jag slängde tre plastpåsar med papper och skräp och annat onödigt, och sen slängde jag sju kilo kläder!! Helt stört. Mamma har dammsugat för det får jag ju inte göra när jag är allergisk, och så har jag bäddat rent i sängen. Synd bara att jag har ett till (och dessutom ännu större) rum att städa hos pappa, som ser ungefär lika äckligt ut haha!
 
Nu ska jag vänta på mat och medan jag gör det så ska jag rensa blommorna för det är massa döda blad. Då blir min pojkvän glad för han tycker nämligen att jag vanvårdar mina blommor och ja, det är sant hehe.. Blommor är inte min grej.


Kommentarer
Postat av: Linnea N

ojsan, men tjusigt det blev! hade också velat ha ett så stökigt rum att städa, så roligt med resultat efteråt ;D

2010-04-24 @ 20:03:51
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0