Och nu har helgen redan gått

Klockan är snart tio. Söndagsångest. Jag har inte gjort nånting bra idag. Eller jo, jag har faktiskt varit ute och solat och lagat mat. Men jag har varit ledig tre dagar och inte rört en enda sak på mitt rum, jag som lovat mig själv att jag faktiskt skulle städa. Kanske jag kör ett ryck efter jag har bloggat, men troligtvis inte. Jag tar det nästa gång jag kommer till pappa. Det måste jag faktiskt.
 
I helgen har jag pimplat vin med pappa och Anne, och ätit ost, kex, vindruvor och chips och tittat på teve. Väldans trevligt faktiskt. Jag var taggad på en ute-helg men alla mina kompisar är så dryga så ingen ville ut men det var nog lika bra ändå :) Jag har dessutom invigt legginsen för i år, om än dubbla så att det inte skulle vara så kallt, men jag har dragit på mig jeans eller mjukisbyxor så fort jag varit utanför dörren. Men inte idag faktiskt! Då hade jag bara leggins när jag var ute och det var inte ens kallt, men man lär nog vänta lite innan man kan börja använda det ändå.


 
Insåg just att jag har spanskaprov på tisdag så jag borde nog börja kolla på det eftersom jag inte fattar ett jävla skit av typ nått som kommer med på provet haha.. Fyfan vad skönt det ska bli att gå ut tvåan sen och slippa den där skiten!! Vill bara spy över spanskan. Och jag kom på nu att jag inte alls orkar ens glo på spanskan ikväll, faktum är att den förmodligen ligger kvar i skolan. Så det blir som vanligt att plugga dagen innan bara, det är ju det jag är bäst på!
 
Nu har jag suttit och glott på det här blogginlägget i en timme och inte vetat vad jag ska skriva mer så nu ska jag ta mig en nattmacka eller nått och försöka bli trött för jag är pigg eftersom jag sov middag idag för jag var så sjukt jävla mätt när jag hade ätit haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0