Söndag = ångest

Söndagsångest som vanligt. Har inte gjort nå läxor alls i helgen. Kom nyss på att jag har nån matteuppgift att göra till imorgon, och vi har matteprov på tisdag bland annat. Svenskan ska in imorgon också.. Så jag måste väl göra bort det där ikväll.. Kanske får göra engelska nationella muntliga imorgon också, jag vet inte.

Idag har jag bara tagit det lugnt, ovanligt haha. Var ut till klubben en sväng och träna hund iaf och det gjorde jag igår med. Idag träffade jag en lurvig liten valp på fyra månader som jag fotade så jag har nyss skickat iväg bilderna till hans ägare.


En bild på Max som han heter. Inte lätt att vara schäfervalp, öronen lever sitt egna liv :p


Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag se på Wipeout innan jag tar tag i skolarbeten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0