Svårt att bestämma sig

Hade nått litet anfall igårkväll :) Gick inte så bra med matteläxan haha.. Har matteprov imorgon som säkert inte heller kommer gå bra, matte är inte min grej.



Hade bara skola från kvart i tio till typ elva idag så sen åkte jag iväg till klubben och träna med min jycke en sväng. Hon gjorde illa sig i tassen så hon är extremt missnöjd över sitt bandage nu. När jag kom hem gick jag och sov till klockan fem haha.. Sen har jag bara ätit och kan inte fatta att klockan redan är sju!! Ska rasta hunden, sen ska jag över till pappa koka te och kanske räkna lite matte sen vill jag gå och lägga mig tidigt ikväll så jag lämnar datorn hos mamma så jag inte fastnar vid den ikväll.

Och jag har inte kunnat bestämma mig ännu vad jag ska ha för klänning på bröllopet i sommar. Christoffer var och köpte kavaj och de i fredags så jag börjar bli stressad nu när jag inte har bestämt mig ännu haha.. Har iaf rådfrågat mamma, pappa och min bror nu så det kanske blir lättare. Ska höra med Linnea också och ja, fler folk iaf haha. Om jag ska ha nån av dom vita så ska jag ha ett brett bälte i midjan så jag inte är helvit. Sen vilken jag än ska ha så ska jag ha nån kofta till eller nått sånt.
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

vi får titta närmare på dom när vi ses :)

2010-04-26 @ 19:36:59
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: fröken vett och etikett

Är det inte så att på bröllop är det endast bruden som får bära vitt...??

2010-05-03 @ 11:55:27
Postat av: evelina

Nej det är inte bara bruden som får bära vitt, om det inte är bestämt att det bara ska vara bruden. Men man ska ju inte bära helvitt på bröllop :)

2010-05-03 @ 21:05:45
Postat av: anna

jag har den helrosa ! och lika å säga det , men den är inte så mörk i verkligheten som den är på bilden ! den är jätteljus ! Sitte skitabra och är vadderad vid bysten ! so no bra needed !

http://erniiee.blogg.se/2010/may/som-att-jag-kan-halla-mig-sweetrocky.html#comment

2010-05-06 @ 13:13:12
URL: http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0