Rubriker är onödiga


HAHAHAHA alltså jag är kär i Svampbob :3

Hyfsat lätt skoldag idag och det är det imorgon också och sen har halva veckan gått typ. Skönt! Skoldagarna och veckorna går fort men ändå tycker jag att tiden sniglar sig fram. Fel att jag vill att tiden ska gå fort när man räknar veckor och dagar.. I helgen blir det iaf utgång och nästa helg vill jag åka till stugan :) Hade iaf matteprov idag, den som lever får ju se hur det går, men som vanligt så är jag väl förmodligen på G-gränsen, men bara jag klarar det så ska jag vara glad.

Idag har min snälla pappa beställt klänningen till bröllopet åt mig, en jacka och ett brett bälte till midjan. Han skulle bara betala klänningen åt mig men jag fick lite mer som jag ville ha för han sa att den var så billig haha :D Fick lite bråttom med klänningen för flera av kläderna över huvudtaget som jag kollat på verkade utgå ur sortimentet titt som tätt, och det gjorde även en av klänningarna jag har kollat på. Så jag beställde den som flest tyckte att jag skulle ha. Nu måste jag bara fundera över vad jag ska ha för skor till, om jag ska köpa nya eller ta dom jag har.

Nu ska jag kila över till pappa och titta på teve och ta det lugnt, för en gångs skull har jag inga läxor! Är sjukt trött, så ska återigen försöka gå och lägga mig tidigt. Även om jag vet av erfarenhet att jag oftast misslyckas hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0