Fartfylld dag

Även om jag var helt slut igår så kom jag inte i säng förrän närmare tre, bra gjort ;) Vaknade typ efter tolv idag så ringde Sophie så då tog jag med mig Nova och gick och promenerade med henne, Jack, Tyra och Clint. Vi stannade till två gånger medan Nova, Jack och Tyra badade :)

Jack, Nova och Tyra som kastar pinne till Nova

Jack och Nova

Clint

Tyra, Nova och Jack hemma hos Sophie när Jack hade gjort illa tån, Nova funderade nog på vad som pågick.

Kom hem vid fyra då åkte vi till mormor och morfar och åt, sen har jag varit och tränat hund för de är tävling i helg. Kan säga att jag inte är de minsta sugen på att tävla, men är man anmäld så är man.. Hoppas de går bra så man blir på lite bättre humör!

Pratat med min väldigt sjuka pojkvän har jag också gjort, haha nästan så jag börja skratta för han lät så liten och hjälplös, sjuk som han är. Så han hade inte jobbat idag men skulle väl göra de imorrn, han gick och la sig klockan åtta så lite sömn hinner han ju få innan klockan ringer, gullehan :) Nu ska jag lägga mig och kolla teve iaf, trött som tusan är jag idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0