Gårdagen

Igår på dagen tror jag inte att vi gjorde så mkt, kommer inte ihåg haha. Christoffers farfar och Kajsa kom på förmiddagen iaf och så grillade vi lite senare. Mot kvällningen hämtade vi upp Jesper hemma hos honom och åkte ut och körde lite folk. Sen åkte vi förbi till Jonas och var där ett tag sen skulle C köra folk så jag och Jesper blev kvar där.

Tur Jesper och Öberg var där iaf så man kände någon för Christoffer kom väl tillbaka typ tjugo över tre nån gång då han hade skjutsat klart folk. Han bara lämna mig som vanligt :) Nä men inte gjorde de nå direkt, bara de att man kanske känner sig lite konstig när man är på fest hundra mil hemifrån och inte känner en kotte :D Men det vart ju trevligt ändå.

Dessutom så verkade min halsfluss bli botad tack vare lite minttu black. Var ju finfint de! :) Sen skjutsade vi hem Lina, Edwina, Katrine, Max, Kim och Jesper innan vi var hemma så ja, vi kom hem klockan fem på morgonen och somnade båda direkt, helt jävla döda.

Vaknade klockan ett idag, lagomt med ångest. Nu är Max och Kim här så jag ska fimpa datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0