Rastlös och trött


Christoffer fick för sig att skriva på min arm förra veckan, haha. Puss på'n. 

Har fått benhinneinflammation typ, TJOHO!! Eller så inte. Kul när man ska tävla i helgen och ha det, kommer ju inte funka. Inte vart de bättre av att jag var ute och promma med Sophie och kidsen i en timme idag :) Men får skylla mig själv, det är faktiskt skönt att vara ute även om det var lite kallt idag. Går i heeelt fel skor, därför jag fått det här nu. Hoppas det hinner gå över till lördag, gör inget om jag har det imorrn för det är inte så mycket springa då.

Borde gå och sova nu men jag orkar typ inte, ska nog kolla en sväng om det är nå bra på teve. 

Jag skrev tillbaka på han och ja, vi kallar varandra för väldigt normala och fina saker jag vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0