Tillbaka till verkligheten

Jajo då var det dags för skolan att dra igång igen. Klagar inte efter att ha sett schemat iaf, iofs en del håltimmar men dom var såpass långa så man kan åka hem emellan så då är det ingen större fara, lite drygt med massa håltimmar kanske men ändå. Ser framemot "ledigheten" en halv vecka här framöver. Ett tag kvar men ett litet ljus i tunneln är det.


Jag har en undulat, han heter Turbo och blir sju år i början av september. Jag fick honom när jag var elva år av min pappa. Han köpte honom av min mammas kompis efter att jag förmodligen gnällt som en galning efter en fågel. Nåväl, han börjar bli gammal gubbe men rätt söt är han för det och han ställde villigt upp på bild tidigare idag haha.

Jaja nu har jag börjat skriva det här inlägget för typ en timme sen så kanske dags att avsluta. Ska snart börja laga mat för jag är döhungrig och mamma är hos ögonläkaren nu. Blir nått så simpelt som grillkorv, strips och beasås men det är gott det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0