Dag 25 - min skoltid

Orkar inte skriva så mycket om min skoltid för jag tkr inte det är så himla intressant men kan dra det lite kort. När jag var 6 år gammal började jag i förskolan på en skola som hette Hedskolan, som låg nära huset vi bodde i med mamma. Där gick jag också 1:an-9:an. Från 1:an till 6:an har jag för mig att det var samma klass, men sen i 7:an splittrades klassen och ja, det blev en ny alltså. I den klassen trivdes jag jättebra och det var tråkigt när man gick ut grundskolan.
På gymnasiet sökte jag in till samhällsprogrammet på Välkommaskolan och började först i SP08B men efter första terminen slogs klasserna (A&B) ihop och så hette vi bara SP08 har jag för mig? Tills jag skulle börja tvåan så fick man välja mellan samhälls, företags och media. Jag sökte media i förstahand men det skulle bara bli de två inriktningar som flest sökte till så det blev ingen media-klass så jag fick läsa tråkig samhälls och gå i SP08SP istället eftersom jag inte ville gå företags då jag inte är intresserad av det. Och vips, nu är vi här och det är bara sex månader kvar tills jag tar studenten och slipper gå i skola nå mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0