Dag 8 - mina passioner

Med passioner så antar jag att det är intressen och sånt som man brinner för. En av mina stora passioner är hundar och hundträning. Att träna hund mot uppsatta mål för att sedan tävla är något jag brinner för. Jag är även instruktör och håller agility-kurser som jag tycker är väldigt kul. Att kunna lära ut sitt intresse till andra och se framsteg är nånting som sporrar en mycket.

En annan passion jag har är att fotografera. Jag har alltid tyckt om det, vet egentligen inte varför men det är kul med bilder från speciella tillfällen som skapar minnen som man kan gå tillbaka och titta på. Har alltid fått bra kritik för mina bilder, och även om jag är en självlärd amatörfotograf så har jag fått en del olika fotouppdrag, som att fota på bröllop, tävlingar, porträttbilder osv.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0