En ganska så jättebra vecka borde det bli

Jag har massa skolarbeten att göra framöver; engelska bokrecension, engelska rapport, läsa en bok på svenskan, samhällsuppgift, psykologiprov, religionprov och filosofiuppgift MEN glad-tjej_92 hoppar strax i sängen med ett leenden på läpparna.

Anledningarna är att jag är ledig både imorgon och på onsdag, sen torsdag 50 minuters lektion och fredag 2 timmars lektion = jag har typ helg nu kan man nästan säga!! Dessutom går jag bara tre skoldagar nästa vecka innan jag åker ner till Gävle och sedan vidare till Stockholm under helgen. En annan sak är att min fina älskling har fått ledigt och kommer upp hit över nyår och det blir underbart. Den sista anledningen är hemlig just nu men snart så blir det offentligt det med.

Morgondagen ska jag spendera typ en timme på bilskolan och sen har jag tänkt vara duktig och sitta och nöta mina tråkiga skolarbeten så jag slipper sitta dagen innan inlämning/prov och vara helt galen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0