Förhållande-quiz i brist på annat bättre

Har ändå inget bättre för mig, ska göra den här quizen sen hoppa i duschen. Kanske kollar klart filmen som jag började se inatt också, sen ska jag invänta samtal från min pojk så vi kan börja spåna lite vad vi ska göra till nyår hade jag tänkt.



Du är tillsammans med? Christoffer Ternström Peltonen
Hur gammal är han? 19
När fyller han år? han blir 20 år den 18 maj
Vem är äldst? han är ett år äldre än mig
Vilka stjärntecken är ni? jag är stenbock och han är oxe
Vem fyller först på året? jag
Vem är längst? haha han är bra mkt längre än mig!
Vart bor han? Bergby
Vad har han för färg på rummet? han hade blå när han bodde hemma men nu är de rött
Har han fått något smeknamn av dig? knodden, älskling, hjärtat, stoffe, snoddas, herr c, dölle, bebi, söti och förmodligen en hel del annat!
När blev ni tillsammans? 29 oktober 2008
Är ni förlovade? nej det är vi inte
Om inte, vill du att ni ska förlova er? nä inte just nu

Har han någon fobi?
haha förmodligen typ att en bög skulle bli kär i han ;)
Är han beroende av något då? snus
Är han envis? jo men inte lika envis som mig!
Skulle han bli en bra pappa? jalååå
Föll du för honom direkt? nja, ja kanske på ett sätt
Du har roligt med honom? att jag då har!
Du skulle kunna bo med honom? ja jag är ju så illa tvungen när vi ses ;) nämen de är väl klart att jag hade kunnat göra det, annars vore det ju lite meningslöst 
Vad är det finaste han sagt till dig? att han älskar mig såklart, finns de nå finare att höra? 

Hur träffades ni första gången? genom en gemensam kompis som gav han mitt nummer fick vi kontakt, sen bestämde vi oss för att träffas på stan när han var i gällivare. han skulle köpa hårfärg och vi (jag och en kompis) hjälpte till att välja, sen satt vi och prata lite och så kilade han iväg sen igen
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? jao i tre månader iaf
Har ni sovit över hos varandra? haha jo
Har ni bråkat någon gång? ja men det händer verkligen inte ofta
Har ni samma åsikter om saker? ja, nästan de allra mesta
Planerar ni framtiden ihop? om framtiden innefattar det närmaste halvåret så ja, men det är svårt att inte göra de när man har distansförhållande
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? tolv veckor var vi ifrån varandra för två år sedan, fattade inte hur man stod ut. aldrig någonsin igen säger jag då!

Vad gjorde ni senast ni träffades? gjorde massa ärenden och fixade och donade i lägenheten, träffade lite folk, åkte till stockholm och hade kul
Vad gör han när han inte är med dig? jobbar, umgås med kompisar och sånt som pojkar brukar göra
Vem håller i fjärrkontrollen? helt ärligt kollar vi inte så mkt teve när vi träffas
Är han en djurvän? ja
Kan han laga mat? ja tänk för det kan han

Kommer du ihåg er första kyss? ja, svårt att glömma sånt
När var det, och var? det var i slutet av juli 2008 på ett hotellrum i gävle
Håller ni i handen på stan? ja oftast iaf
Har ni någon speciell låt? ja det har vi 
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? det var 95 mil då, nu när han flyttat hemifrån är det 94 mil, så inte världens största skillnad tyvärr ;)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? typ alllt om man får säga så! fast hans ögon om det räknas (och hela ansiktet), sen hans armar. och rumpan! haha
Brukar nån av er prata i sömnen? han gör det ibland. sen brukar han armbåga mig i sömnen när han får för lite plats i sängen haha!
Ringer eller SMS:ar ni mest? vi smsar typ 24/7, men ringer typ oftast minst en gång varje dag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0