Från i somras

Min kusin gifte sig i juli, det börjar alltså närma sig ett halvår sen. Det är det första bröllopet jag har varit på (förutom mina föräldrars men då var jag bara någon månad gammal). Jag har tänkt hur länge som helst att jag skulle lägga ut dessa bilder, för de hade gjort en kort beskrivning av alla gäster, vilket jag tyckte var väldigt kul, och intressant också :) Hade varit kul om Christoffer kunnat vara med också för att se vad de hade skrivit om honom, men han var på intensivkurs till körkortet då. Nu tycker jag iaf att det är mer än dags att lägga ut bilderna, så här kommer dom, och beskrivningar om min bror, mig och pappa. Numrena som står framför är vilken plats man satt på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0