Jävla klantskalle!!!

ÅH vilken jävla idiot jag är!! Som om det inte är nog med att alla är på studentfest på olles medan jag sitter hemma och håller på att dö av allergichock...

Skyndade mig från pappa över till mamma för att rasta hundarna. Drog på mig täckisar och sprang ut. När jag är ute inser jag att jag har låst ut mig. Great. Funderar över vad klockan är, för kl 21.00 låses portarna men dom var öppna när jag gick ut så jag sprang hem. Kan tillägga att mamma är borta på julbord och pappa och min bror är i Luleå, plus att både mina nycklar och min mobil låg uppe hemma hos mamma. Upptäckte i alla fall att porten fortfarande var öppen så då kunde jag ännu komma in i trapphuset.

Vi har såna där dörrar som man har reglade eller uppreglade så man behöver inte låsa varje gång man går så jag hoppades att pappas dörr fortfarande var uppreglad för jag hade haft den det hela dagen och som tur var så var den det! Så då kunde jag komma in och få tag på en telefon och ringa morfar och fråga om han kunde komma och öppna sen.

Hade jag varit ut med hundarna 20 min senare så hade jag stått ute och frysit just nu utan nycklar och mobil. Vad fan hade jag gjort då?! Fan vad less jag blir på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0