Julen närmar sig och julklapparna är inslagna

Är klar med julklappsinslagningen nu. Jag ska dock dela en julklapp åt min bror med mamma, men den har inte kommit ännu. Sen så lämnade jag julklappen till min morbror från mig och Christoffer när vi var där i helgen. Det är bara två(!!) dagar kvar till julafton, och än har jag ingen julkänsla?? Men jag längtar litegrann ändå, det är så mysigt med jul, godis, julmat och att fira den hos mormor och morfar.



Har varit på julavslutningen på skolan men jag hade gott och väl klarat mig utan den känner jag såhär i efterhand. Men tänkte offra mig och gå dit eftersom det är sista julavslutningen och jag har varken varit på någon julavslutning eller sommarlovsavslutning sen jag började på gymnasiet. Ikväll ska jag och pappa åka till mormor och morfar, jag ska lämna julklapparna där och pappa skulle väl ta med sina på julafton som det lät på han, men han skulle väl dit och prata lite verkade det som. 

Jag är helt sjukt hungrig men jag vet inte om jag orkar äta nånting, trött är jag också så jag tänkte lägga mig i soffan och kolla om det är nått bra på teve, men om det inte är det så tar jag en powernap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0