Latmask

Har jag gjort nå skolarbete idag? Nej. Kom hem från bilskolan typ halv elva, så satte jag mig vid datorn ett tag och sen sov jag i två timmar på soffan. Inte bra. Sen har jag bara tagit det lugnt och så ätit middag. Nåja, finns ännu tid kvar och jag SKA vara duktig. Åtminstone litegrann... Men jag somnade först klockan tre inatt och skulle upp klockan åtta så jag kände att jag sov lite för lite och därför har jag helt enkelt inte orkat med skolarbeten, så jag sov istället.

Pratade nyss med mina kära pojkvän som var påväg hem från jobbet, han hade jobbat över lite. Längtar tills jag hoppar på tåget ner nästa vecka! :) Speciellt eftersom det förmodligen inte blir som det brukar vara, och de blir nästan lite spännande haha! Nu ska jag snart kolla 16 and pregnant om jag inte redan sett de avsnittet, sen ska jag skutta i duschen, så blir det Paradise hotel och sen hundrastning. Och efter det? Då ska jag göra skolarbeten, punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0