Mitt sista blogginlägg

Kul att jag inte kan göra mitt psykologiprov på torsdag för klassen jag skulle göra det med har skjutit fram det och det finns ingen provvakt till mig, sen passade inga tider efter att jag har kommit hem nästa vecka. Om jag inte gör det samma jävla dag som religionprovet, vilket jag förmodligen måste? Det säger ju sig självt bara hur det kommer att gå.

Kul att min tand gick av idag när jag åt och jag får in typ hela tungspetsen i tanden så jag måste till tandläkaren på akuttid imorgon. Ungefär en fjärdedel av tanden är borta (det var hål tidigare så den hade blivit så tunn på ytan så hela skiten gick sönder).

Kul att jag har grinat i en timme sen tanden gick av, inte för att det gjorde ont utan för att jag insåg att jag var tvungen att gå till tandläkaren då. Jag har verkligen enorm tandläkarskräck som bara blir värre och värre för varje gång jag är där.

Kul att jag kommer att dö imorgon.


Det blåa är hålet och sen vart tanden har gått av, det rosa är tandköttet såklart (hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0