Redan torsdag igen

Inatt sov jag första natten hos mamma nu i veckan för allergin kändes ganska bra. Ena hunden gömde sig under sängen när jag gick och sov tydligen, vaknade klockan fyra av att hon såklart låg i fotänden och jag hade svårt att andas och det kliade i näsan så jag släppte ut henne, stängde dörren och öppnade fönstret sen la jag mig igen. Sen vaknade jag 50 minuter senare av att jag fortfarande hade svårt att andas och de kliade i näsan. Mamma ringde och väckte mig halv tio och fråga lite och då kliade det fortfarande.

Har ätit lite medicin iaf så får hoppas att det blir bättre. Det är bara -3 grader idag och jag ska tvinga mig ut på en promenad har jag bestämt. Min fina pojke ska på sin morfars begravning idag och sånt är aldrig kul.. Nu ska jag iaf över till mamma och rasta hundar och sedan kocka ihop lite lunch innan det är dags att bege sig mot bussen och skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0