Uttråkad till tusen

Har varit ute och promenerat i skogen en sväng i -20 grader, fyfan vad kallt det var! Det bara bet i kinderna, så de blev ingen lång promenad. Det var kolsvart också men mamma hade pannlampan med sig ;) Har inge dåligt samvete över att jag frossat i julmat och massa godis iaf, för jag har ändå rört på mig de senaste dagarna. På lördag är det slut med godsakerna!! Ser faktiskt fram emot att börja räkna points igen och få lite ordning på saker och ting :)

Måste iaf verkligen börja vända på dygnet nu, vända tillbaka dom rätt alltså. Har varit uppe till fyra typ varje kväll sen julafton, och sovit till ett eller två. Det finns inget värre med att sova bort hela dagarna, blä! Och jag vet att när jag åker ner till Gävle på lördag så kommer det bli jag som måste tvinga upp herrn på jobbet på morgonen på vardagarna eftersom han inte orkar bry sig så mycket om klockan då för han vet ju tyvärr om att jag inte kan somna om förrän han är uppe och påväg till jobbet. Så då är det ju en fördel om man lägger sig tidigt så man är lite pigg när klockan ringer 6.00 ;)

Är irriterad över att det inte är nånting bra på teve ikväll! Fel att dom visar bra filmer på kvällarna mellan jul och nyår iaf, då många är lediga och alla skolelever har lov? Love actually börjar visserligen halv elva, och det var ett tag sen jag såg den, men det är ju typ det enda som är värt att se på hela kvällen? Pirates of the Caribbean är ingenting som intresserar mig iaf..
Är hur uttråkad som helst just nu!! Måste jobba lite på samhällsen idag, och det SKA jag göra för jag är så jävla lat. Så litegrann ska jag göra och så kan jag känna mig nöjd. Men bara göra lite, hehe. Ska nog titta på Linas kvällsbok som jag har spelat in, den var väl typ igår tror jag? Har sett den för länge sen men minns typ ingenting så tänkte kolla på den nu så jag har nått att göra. Samhällsen kan vänta ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0