Vad ska man ha på sig till jul/nyår?

Har ätit jättegod mat idag som pappa har gjort, har faktiskt börjat packa lite också så nu är i princip allt i klädväg packat och jag vet redan nu att jag komma ha för mycket med mig haha.. Har också varit ute och promenerat en liten sväng med Ida nu på kvällen, skönt men jävligt kallt. Det bara bet i kinderna, för det är över -20 grader ute just nu.

Pratade nyss med Christoffer också, fast han var så jävla trött så det vart inte mycket sagt, men hade ett mer givande samtal med han tidigare idag när han var påväg hem från jobbet haha ;) Han hade börjat kl fem imorse idag så jag förstår att han var trött, för han lär ha åkt hemifrån kl fyra då. Stackars pojke.


Det här hade jag på mig förra nyåret, blå tubtopp från JC (tror jag?) och nylonstrumpbyxor. Saknar håret!

Jag har funderat på vad man ska ha på sig på jul och nyår, och speciellt om man ska ut på nyår. Har ingenting speciellt hemma i garderoben som jag hade velat ha på mig, så jag antar att jag får hålla ögnen öppna efter nått sånt i Stockholm. Annars lär jag nog tömma hela garderoben, och om jag mot förmodan skulle hittat nått så blir det väl det.

Nä, nu ska jag skutta in i en varm dusch i alla fall, och filosofera litegrann. Sen ska jag nog ta mig en stor kopp varm choklad innan jag kryper ner under täcket och laddar inför morgondagens två timmars webdesign på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0