Hejdå telefonhelvete



Seriöst, jag har haft den i sex månader! Så jävla värdelööööst..... Nu är den helt jävla död, först fuckade den upp sig när man skulle in i telefonboken, den gick inte att öppna, sen ändrade den så att alla mina mottagna, ringda och missade samtal var döpta till "é" och när man ringde nån i telefonboken så stod det é och så numret.
Sen slog jag av den och tänkte slå på den igen och se om det var som vanligt men nää, då går det inte ens att slå på den! Och när jag provat typ 35 gånger så går det men jaha, då står det att det är fel sim-kort. Kyss mig nånstans!!! Och sen efter typ 450 gånger så funkade det MEN nu är alla samtalslistor tömda, går fortfarande inte att öppna kontaktboken, har ingen täckning, går inte att skriva sms osv.

Mitt liv är underbart. Min mobil är allt och jag klarar mig inte utan den, jag blir galen. I somras när min mobil pajade i Gävle så började jag seriöst nästan grina för jag blev helt tokig, sen dagen efter åkte vi in till stan och jag köpte en ny. Nu ska jag slänga den i väggen och hoppas att den skärper till sig och börjar funka snart, annars fortsätter nog bara mitt liv att vara såhär fruktansvärt underbart. Fuck.


Kommentarer
Postat av: Pernilla S

köp inte en sony ericsson nästa gång, det tänker då inte jag göra ;) min har också svamlat en del..

2010-02-10 @ 11:18:04
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0