Ingen bra kväll, som vaaanligt

Ikväll är en såndär kväll då jag bara vill lägga mig ner på golvet och dö. Jag är så arg att jag hade kunnat grina, jag är så less på allt! Jag är irriterad på hela världen, på alla jävla störande människor och bläää på allt bara! Just nu vill jag bara gå under jorden och inte träffa någon på hundrafemtio år.

Jag fattar inte att jag efter snart två år fortfarande inte kan skriva en jävla text på spanska, jag blir så jävla grinig på mig själv, jag är så jävla sämst! Jag har skrivit den på svenska men jag kan fan inte översätta den. Och precis allt jävla skit ska vara emot mig idag, jag tänker sitta med den här fittspanskan tills klockan är tolv, sen tänker jag sova och skita i allt imorgon.

Igår var natt-tåget till Gävle 1½ timme sen, idag ställdes det in från Riksgränsen till Kiruna, då fick man åka buss och från Kiruna går tåget vidare till Gävle. Tydligen går tågen bara till Gävle tills på fredag pga väderkaoset. Så jag funderar bara hur det ska bli imorgon när jag åker, om det är inställt eller försenat eller vad fan det nu kan vara. Det är ju alltid nått bara för att det är jag. Tacka fan för att jag har Sofie med mig som sällskap iaf, så slipper jag sitta på tåget och ruttna ensam i 13 timmar, hon ska iaf åka till Ånge och det är bara 3 timmar från Gävle. Det märks väl att jag är på bra humör idag, huh?
Att det är nästan -40 grader ute (det var tydligen -36 hemma imorse sa min bror, men jag sov i Malmberget) gör ju saken såå himla mycket bättre, jag hade gjort vad som helst för en långpromenad med musik i öronen för att få rensa tankarna, men bara på min korta 5-10 min promenad till Sara igår så förfrös jag pannan så lycka till med att vara ute idag när det är typ hundra gånger så kallt.

Hoppas att hela världen fryser till is och att jag dör inatt. Puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0