Mormorssaft och krogen

Efter gårdagen är mina fötter demolerade, jag har fortfarande ont när jag går. Det känns illa. Hur som helst åkte jag upp till Kullen till Michaela igår där vi korkade upp medan vi väntade på att Jonas skulle komma dit, och precis när han kom så drog vi tre ner till Gällivare till Sanna på förfest innan Harrys öppnade klockan tio och vi drog dit och blev kvar till två då dom stängde.

Kvällen vart jäkligt trevlig och lyckad och måste göras om framöver! :) Nu ska jag tycka synd om mig själv innan jag ska börja plugga och göra alla jävla läxor jag har. Jag bjussar på några bilder från gårdagen, med varierande kvalité hehe...
 


Michaela fixade mitt tråkiga hår när jag kom dit
 
 
 

Vi drack vin som smakade som mormorssaft!


Fröken Backegren var också på G




Kommentarer
Postat av: Mïmmmí

vad fint håret blev!!! =D

2010-02-20 @ 14:22:00
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0