Och från och med idag så lever jag igen


Till och med bananen som jag skivade till filen och müslin igår var på dåligt humör..
 

Hela min dag blev förstörd igår när min mobil totaldog, det är jättelöjligt men jag klarar mig verkligen inte utan fanskapet. Idag så gjorde jag en totalåterställning av den och då började allt fungera, utom det att den inte hade någon täckning såklart. Och det är ju det största problemet, för jag kan varken skicka eller ta emot samtal och sms då. Mejlade iaf Elgiganten (har ju köpt den där) som sa att jag skulle söka efter en ny uppdatering men jag mejlade tillbaka och sa att det inte går att hämta eftersom det inte finns nån täckning = den kan inte ansluta till internet. Så då fick jag svar att jag skulle ta med mig kvitto och komma in på närmaste Elgiganten. Synd att vi inte har det här då.
Jag blev less och mejlade till Sony Ericssons support och dom skrev att det förmodligen var fel på mjukvaran och skickade med en länk och instruktioner till mjukvaruuppdatering och vips, på några minuter var mobilen som ny igen. Ingen var nog lyckligare än jag :'D


Under mina drygt 24 timmar utan min mobil (till vänster) så hann jag prova på några andra gamla halvfungerande som fungerade som räddning åt mig när jag var arg som ett bi
 

Idag började jag tolv för jag hade inte mina två första lektioner, så jag hade 40 minuters NK och sen 45 minuters idrott (egentligen 80 minuter då men vi har nog aldrig haft en hel idrottslektion i tvåan). Imorgon är det killertorsdag, går från 8-16 och ser inte fram emot det som vanligt, men på fredag är jag ledig och det gör mig genast på bättre humör.
 


Igår slog jag på camen när jag skrev med Christoffer på msn, Nova fattar typ seriöst att det är han, för när jag frågar vart han är så lägger hon huvudet på datorn och glor på skärmen hehe
 

Och ja, hon vägrar gå därifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0