Två skoldagar kvar till lov



En natt hos Linnea, en natt hemma hos mamma och så en natt på tåget sen får jag sova hos min knöööödd. Hmm. Nu sitter jag hemma, har varit hos Sara och ätit tårta idag, Nova var också med och fick träffa lite folk. Bra för henne, hon skötte sig faktiskt ändå. Skulle vart på föreläsning halv sju men jag har geografiprov imorgon och jag har inte börjat plugga till det ännu som vanligt, så jag måste ägna kvällen åt det. Jag ska sova hos Linnea så jag ska snart upp dit och där blir det att plugga järnet, alltid lika roligt -.- Att jag dessutom har skitont i huvudet och fryser utav helvete gör inte saken bättre. Okej, det är ju bara -32 grader ute, tjohej. Idag är jag grinig, jotack det kanske märks. Nu ska jag äta middag. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0