Ärlighet

Jag ska sluta vara så ärlig mot dig som jag alltid har varit,
för du gjorde så att min ärlighet straffade mig själv
& det vill jag aldrig vara med om igen
för det gjorde så jävla ont,
så fruktansvärt helvetiskt jävla ont

Jag gjorde det som jag trodde var bäst för oss båda,
jag berättade alltid sanningen
eftersom jag över huvudtaget inte ville ljuga för dig
för jag har lärt mig att ärlighet varar längst
(snälla, ta efter mig och inse det du med)

Jag har slutat vara så ärligt mot dig som jag alltid var
men ändå så vill jag att du ska veta
att det tar emot
att dra på sanningen
men
jag gör det för min egen skull
för jag vill aldrig någonsin bli så sårad igen
på grund av något som jag fick veta att jag själv har orsakat

Förlåt för att jag fick dig att göra något som du visste,
och själv kände, var fel,
i en situation som var lika fel den med
Det var mitt fel och jag vet om det nu
Trots att det tar emot så har jag förlåtit dig för det som hände
och jag vet att du har förlåtit mig med för att jag orsakade det
Vi glömmer det där nu


Kommentarer
Postat av: Mimmi

aha, men får man ha en sån hund i sverige då om den har så mkt varg i sig?



Vad menas med din dikt här ovanför, något som har hänt? :(



Fina smycken btw. Jag har alltid händer fulla med ringar å armband, me like it!

2010-01-11 @ 23:36:52
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0