Idag är det fredag

Första skolveckan är gjord. 6 veckor kvar till lov tror jag? Imorse hade jag sån jävla huvudvärk så jag skippade historian, sov längre och åkte sen till skolan och gjorde bort bilden. Lite svårt att veta vad/hur man ska göra bara när vi aldrig har nån lärare där. Och det suger att det är vårterminen också, för när jag valde bilden stod det att det var en 100 poängskurs och bara höstterminen, så det var typ därför jag valde det. Men man borde förstått att dom skrivit fel eftersom 100 poängskurser alltid är minst två terminer ju.


 

Rastade hundar när jag kom hem, sen gick jag och la mig för jag hade fortfarande huvudvärk och så vaknade jag vid tretiden. Nåja, nu ska jag äta och sen hoppa i duschen innan jag tar tag i mina planer för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0