Innan jag går och lägger mig

Det känns bra nu.
Godnatt

* * * * * * * * * * *
 

( Kul förresten att David säger att hela energigymnasiet säger att jag skämde ut mig i lördags? Okej, det där med bröstmjölken och alkoholen det står jag för, för det var det faktiskt jag som kom på, men typen i rutig skjorta och resten vet jag inte vart dom fått skiten ifrån. Och less blir jag, för det är inte ens i närheten av sant. Jag hade förstått om det var den andra, men inte rutiga skjortan-typen. Vet inte ens vem rutiga skjortan-typen var, inte ens när jag frågade heller. Jösses, sista gången jag var ut med det sällskapet om det ska hittas på sånt där strunt, det är ändå bara jag som får skämmas för nått jag inte ens gjort. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0