Pull the trigger

Imorse när jag vaknade så var jag glad, på riktigt liksom, för första gången på hela veckan. Inte bara för att jag kunde ligga kvar i sängen till tjugo över sju för att jag skulle åka med Sara istället för att ta bussen (den går halv åtta), och inte heller för att det var torsdag för torsdagar är veckans jobbigaste skoldag. Jag var bara glad helt enkelt.
 


 

Killertorsdagen var lätt, för på samhällsen var syon och surrade om val till trean och vi slapp 80 minuter av dagens 160 minuter med Kjell för vi bytte ut naturkunskapen mot en extrainsatt mattelektion och det behöver jag för vi har prov på måndag och jag är körd i matte B. Sen hade vi geografi med Kjell, lunch, spanska och vi fick sluta 20 min tidigare, sen tog vi närvaro på engelskan och stack hem. Killertorsdagen var inte så jävla mördande idag.

Snart ska jag springa över till mamma och sno en frukt för pappa hade ingen och jag tror hon ska ha nå. Men jag har ingen lust att sova över huvudtaget idag för jag har sovit på eftermiddagen. Jag har lust att gå ut och promenera, kanske jag gör det. Måste kolla om det är kallt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0