Smycken

Eftersom jag önskade mig mestadels smycken i julklapp och när jag fyllde år så har jag fyllt mina lådor med nya smycken nu, alltid lika kul när man ska ut eller när nått speciellt händer! :) Men såhär ser jag ut vanligtvis nu för tiden.


Vänster hand:
klocka som jag fick i julklapp av pappa,
silverkedja som jag fick i födelsedagspresent av Lina,
ringar som jag har fått av Christoffers mamma när vi var där för några månader sen
 

Höger hand:
silverkedja som jag fick av Christoffer -08,
guldkedja som jag fick av mamma när jag fyllde år,
norrbottens ring som Christoffer köpt i födelsedagspresent
 
Jag är kär i smycken, det finns nog inte mycket som är snyggare, varken på killar eller tjejer!


Kommentarer
Postat av: Linnea

kan du skriva den där bloggen som du beställde ett armband ifrån en gång? :)

2010-01-10 @ 13:13:40
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0