Snart är det godnatt

Ikväll ska jag komma tidigt i säng, därför ska jag borsta tänderna, slänga på mig min mans t-shirt och sen hoppa i sängen direkt efter att jag bloggat klart. Hoppas att det går som tänkt haha. Jag har ändå blivit rätt bra på att lägga mig i tid, brukar alltid försöka ligga i sängen innan klockan är tolv när jag har skola dagen efter. Till ett, halv två kan jag vara vaken ibland om jag har svårt att sova men jag förstår inte hur jag förut, under högstadietiden, kunde sitta vaken till mellan tre och fem på morgonen och sedan kliva upp klockan sju :o

Idag skulle egentligen jag och Linnea ha våffeldate, hon har nämligen äääntligen fått ett våffeljärn i julklapp och jag blev väldigt glad! Sen skulle jag sova över där också, men Linnea är sjuk så hon är kvar i byn så vi får skjuta upp våra planer, förmodligen till nästa vecka kanske? Vi har inte bestämt något.
Jag, Sara och Palle skulle se film idag men jag började må dåligt, huvudvärken vill aldrig släppa men å andra sidan vet jag ju i alla fall vad den beror på. Dags att rycka upp sig så man börjar må lite bättre, men ikväll ser jag litet ljus i tunneln i alla fall, så det kanske blir bättre mot slutet av veckan.

Jag vill åka till Luleå, typ andra veckan i februari tänkte jag. Jag måste bara få med mig rese- och shoppingsällskap. Förhoppningsvis joinar Linnea om hon har råd och orkar, annars får jag dra med mig nån annan. Skönt att komma bort från hålan för en dag för det första, sen skadar det ju inte att utöka garderoben lite, jag som alltid gnäller om att jag inte har några kläder fastän jag har två feta garderober, dock klädlösa som jag ofta säger ;)

 
Och nu bad min pojkvän mig att logga in på msn så nånting säger mig att jag inte tror att jag lägger mig när jag hade tänkt, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0