Söndag och snart kommer söndagsångesten


Morgonen börjades med en promenad med mami + jyckar
 

Var kanske lite kallt ute? Mammas hår vart isigt
 

Min hund blev kanske lite isig hon med
 

Nova och Puma
 

Sen for jag och mami på Nyfiket och köpte hem varsin semla!

Mamma och jag tog som sagt en promenad imorse, dock bara på 45 minuter eftersom hon frös så mycket så hon velade vända om, men det var trots allt -18 grader ute men jag tyckte det var skönt, det bet lite i kinderna men. Sen köpte mamma semlor på Nyfiket och vi åkte hem.

Trots att det är söndag så har jag inte hunnit drabbats av nån söndagsångest, ännu.. Men jag tänkte ta tag i inlämningsuppgifterna till nästa vecka snart. Bland annat måste jag skriva ett cv och ett personligt brev, tror det ska vara klart på tisdag? I alla fall så måste jag leta upp en platsannons på ett jobb som jag ska låtsas söka. Fyfan vad tråkigt!
Nu ska jag strax börja ta tag i det där men först ska jag dra en runda på internet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0