Är hårlös för tillfället


Buhuhuuuu, inge hår kvar! :'(
 
Mitt hår är 10 cm kortare än vad jag är van vid, känns helt sjukt. Har inte haft såhär kort hår på de senaste tre åren iaf. Pga mitt blonderande av håret så har mitt hår gått av 8 cm och igår sa jag åt mamma att ta fram kökssaxen och klippa mig haha :p
Hon klippte ca 1-2 cm och det behövdes verkligen. Mina toppar hade delat sig i två och varje "delning" hade också delat sig i två. Så det var sjukt risigt. Ska aldrig mer blondera. Men jag gråter (okej inte riktigt) för jag tycker inte om kort hår. Det kanske inte är sådär jättemärkbart eftersom mitt hår ändå gått av 8 cm tidigare, men för mig är det stor skillnad. Men det är det ju alltid om man klipper sig. Får väl gå med det uppsatt hela tiden, tur det har sommaren på sig att växa ut. Om nån vecka är jag väl van. Nu är ju topparna friska iaf, så nu ska jag börja sköta det bra så att det växer utav bara fan haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0