Avfärd imorgon..

Var och hämtade Christoffers studentpresent från pappa idag, den kom typ i förrgår. Sjukt häftig present alltså!! Den var typ värsta "pimpad", har fotat den och grejs så lägger väl upp det sen när han har fått den och det eftersom jag vet att han kollar min blogg ibland så då kan jag inte lägga upp nå :) Grymt snygg förpackning och de också. Imorrn ska jag på stan och köpa ett kort till han och sen nånting att ha på mig när han tar studenten. Får se om jag hittar nått.. Ska bara kolla efter nån fin tunika eller nå linne typ.

Nånu ska jag kolla igenom packningen, har redan packat ner hur mycket som helst och är inte ens klar än. Kommer inte hinna använda allt på en vecka. Men bättre för mycket än för lite haha! Ska packa ner lite mer ikväll om de är nå, sen resten imorgon för jag ska hämta massa grejer från pappa också.


 
Funderar på hur jag ska få plats med datorn, presenten och allting. Hm.. Det får gå på nått sätt. Är förresten klar med allt i skolan nu! Hur jävla skönt är inte det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0