Hemmakväll och nyfärgat hår

Idag har jag färgat håret på mamma och hon har färgat håret på mig. Ställde mig i spegeln och kollade innan jag färgade och fick en chock, mitt hår har blivit så jävla kort!! Mamma tittade också på det och insåg det, ingen har tänkt på det förr. Men ca 8 centimeter av mitt hår har gått av sen jag börjat blondera det!! Och det är jävligt mycket hår. Plus att jag måste klippa det för att det är så risigt, så kommer få jättekort hår då :(

Mamma har några kompisar här, dom ska ut sen. Vi dricker vin, äter paj, choklad, chips, dipp och morötter. Och pappa har köpt en B&J till mig som jag ska äta senare, mums! Hade planerat utgång ikväll med nå kompisar men har ju varit sjuk i veckan och är inte riktigt frisk än, dessutom hade dom lovat 3-4 plusgrader och snöblandat regn ikväll och jag vill inte bli sjuk när jag jobbar.

Har iaf kollat på cruisingen genom fönstret, haha. Fördelen med att bo mitt i stan. Nå inte nå kul väder dom fick iaf. Det är kring 10 grader nu iaf men inte nå fint väder så jag orkar inte fara ut ändå. Plus att inträdet kostar 200 kr, det var inga bra artister och man måste ta taxi både dit och hem om man inte har chaufför för de är ju ute i skogen. Nä jag sparar pengarna till nått kul framöver. Kanske åker till Luleå nästa vecka bland annat.

Kanske blir utgång nästa helg istället, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0