Jobb idag


 
Överlevt första dagen på jobbet. Vet att jag kommer överleva alla andra också. Det är inte speciellt svårt. Klev upp halv sex idag. Är helt död nu. Skulle vilja sova mer än allt annat i världen men ska vara vaken och sen lägga mig tidigt ikväll.

Cyklade iväg till jobbet halv sju (börjar sju). Skulle kolla hur lång tid det tog, var länge sen jag cyklade dit. Tog 10 minuter och jag cyklade fan sakta. Så imorrn kan jag iaf börja cykla en kvart senare och därför också sova en kvart längre, skönt :) Var helt sjukt trött imorse trots att jag somnade elva.


Måste ta dubbla allergitabletter nu under veckorna jag jobbar känner jag, är tjock i halsen och det bränner i näsan och känns som att jag håller på att bli förkyld nu. Så jag ska nog börja med att ta en på morgonen och en till lunch och hoppas det inte blir nå tjorv då.

Nu ska jag ut och typ grilla korv tror jag, ska göra allt för att inte somna än även om jag inte skulle vilja göra något annat än det just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0