Sjuuuk

Mja jag vart sjuk ändå. Orkade inte cykla till jobbet idag, var jättetjock i halsen, brände i näsan och hade huvudvärk så mamma skjutsade mig men har faktiskt varit på jobbet hela dagen fast jag mått mer eller mindre dåligt. Hade det varit skola hade jag iaf varit hemma, kände mig så dålig. Men ska härda ut till helgen och då kan jag vila, för jag tänker inte förlora nå pengar när jag faktiskt fick jobb!

Skrev nyss till pappa och frågade om vi kan åka till Ullared i sommar. Hade ju inte varit helt fel. Är bara skit på teve ikväll så jag ska hoppa i duschen och sen krypa till kojs.

Dessutom så luktar det hasch på toan!!! När grannarna röker inomhus så luktar det rök på toan för det går genom luftskiten och in i andras lägenhetern, men nu luktar det fan hasch. Började må illa när jag var på toa haha. Dör om dom ska börja röka hasch hela tiden så det luktar på våran toa. Vill bo i hus :(


love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0