Ingen rubrik, typ


Finaste kissemissen är typ sjuk :o Haha seriöst jag älskar Sickan, fast hon är läskig ibland. Men iaf så äre typ nå fel på henne sa Christoffer. Hon är rädd om nå bakben, hoppas hon bara sträckt sig :) Men svärfar är tydligen orolig.

Har haft avslutningen på valpkursen idag, som egentligen var i höstas. Så valparna är stora hundar nu. Sen nu på kvällen var jag och cyklade en halv mil med hunden. Så skönt att komma ut och sen tar det inte så lång tid att cykla heller. Plus att det typ aldrig är nå folk ute vid halv elva en vardag.


Måste börja packa om nu, hade ju planerat tre veckor i Gävle men nu blir det bara en. Så det blir en aning mindre packning om man säger så. Trist att åka dagen efter C tagit studenten men men. Jag lära ju så jag är hemma på söndagen för sen på måndagen börjar jag ju jobba.
Och då blire väl inte att ses på fyra veckor. Tur man jobbar tre av dom, sen har Christoffer kurs sista veckan jag jobbar och halva veckan därpå. Så tiden går väl fort ändå. Jag hoppas det. Att allt ska vara så äckligt dyrt, dom kan verkligen ta betalt med både tåg och flyg. But we'll survive. Fyra veckor är fan inget, men de var ju inte planerat så därför suger det :p


Haha Bosse lirar luftgitarr, och jag sist jag var i Gävle :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0