Söndagkväll - ny jobbvecka börjar imorgon

Borde sova. Är inte trött. Sov fyra timmar på dagen idag, eller jag gick och la mig halv fem och vaknade halv nio. Har haft sån jävla huvudvärk att jag bara velat dö, jag skojjar inte. Det värsta på hur länge som helst. Har varit sjuk hela veckan, verkar ha nå virus i kroppen.

Är på världens sämsta humör också, varit det ett par dagar nu. Blir säkert bättre sen hoppas vi. Ska försöka hålla humöret uppe på jobbet för Monica och Josefines skull iaf :) Marina gick på semester i fredags så nu är vi bara tre.
Vill åka utomlands!! Är så tråkigt väder hemma så jag dör, kommer inte finnas nånting att göra på jobbet om det ska regna hela tiden ju...

Kommer vara död imorgon när klockan ringer halv sex. Kanske kan snooza lite men lär cykla iväg till jobbet typ tjugo i sju. Ångest över att jag fortfarande är vaken, men orkar fan inte gå och lägga mig än. En ny jobbvecka känns inte alltför lockande.

Sitter och glor på lite bilder som inte direkt är nytagna. Måste slänga upp några bara för att!! Så tråkigt med bildlös blogg ju.



Översta bilderna är från 2008 sen dom andra från i somras.
Börjar ju bli ett tag sen nu, känns som år och dar sen!
 
Vart lite mycket dö och döden i det här inlägget ser jag haha. Ska försöka överleva tills bättre dagar kommer iaf. Förhoppningsvis är det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0