Fredag imorgon och marknadshelg!

Imorgon är det äntligen fredag, jag tycker den här veckan har dragit sig fram med snigelsteg.. Har hittills varit världens sämsta jävla vecka på länge, tur att Micka kunde pigga upp min eftermiddag och kväll iaf :) Vi har bland annat vart på Olles och köpt förköp så i helgen blir det krogen.
Och vi har faktiskt till och med varit i stallet!! Och det var fan inte igår. Vi tittade när Lina red lektion ett tag, och jag var och kliade lilla Q-Ling litegrann för han ska väl slaktas snart för han är halt och har typ hudcancer. Jag tyckte jättemkt om han när jag var i stallet förut, han var alltid så snäll. Dom har typ fått hundra nya hästar sen jag slutade.
 
Annars har vi varit en sväng hos Micka och jag har snott med mig lite kläder av henne till morgondagen, sen har vi kört runt på raggen lite (vad gör man egentligen annars en kväll i Gällivare?), spanat in alla halvfärdiga marknadsstånd för imorgon öppnar marknaden. Ska dit när jag slutat skolan typ vid elva, sen ska jag förmodligen dit vid tre eller nått sånt igen :) Iaf tänkte jag hinna knalla där en sväng eller två.
Sen blir det matlagning för jag och pojkarna är ensamma hela helgen så jag antar att jag får stå för matlagningen dom här tre dagarna, men det dör vi nog inte av! Det blir nog en fartfylld helg ska vi se.

Nu ska jag snart hoppa i säng, för jag är skittrött! Kanske slår en pling till Christoffer först om jag orkar hålla ögonen öppna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0