Gårdagen i bokstäver

 

Jag har inga bilder från igår, men tänkte nalla Michaelas sen när hon har lagt in dom på datorn, så jag har nått att visa iaf :) Bilderna ovanför är typ lite halvgamla.
 
Igår var det stress, stress, stress, jag var inte på nå humör men jag och Micka åt iaf hos mig med Jonte och Per, sen hem till Michaela för hon skulle ha inflyttningsfest. Humöret blev väl lite bättre senare mot kvällen iaf och efter tio for vi till krogen.
Det var väl ingen höjdare där, dålig jävla musik och inte direkt nå mkt folk som man kände plus att brudarna jag var dit med försvann hemåt(?) en efter en. Nåja, jag hittade grabbar från grundskolan som jag känner och några från min brors hockeylag som jag stannade kvar där med. Jesper var full som ett jävla ägg och ramlade och slog huvudet i ett bord, fyfan vad jag ska mobba han i skolan på måndag :D
Vi drog från krogen vid två, då skulle vi till Manuella för några var hungriga, men vi gick till Jacke istället för han hade sagt att det var massa tjejer där men när vi kom dit var jag den enda, haha. Tio i tre bestämde sig killarna för att dom prompt skulle till Manuella så jag hängde på till systemet där min bror mötte upp mig innan jag svängde hemåt.

Slocknade vid fyra och vaknade tjugo över nio av mig själv, haha. Konstigt. Var vaken till elva sen sov jag till typ efter tolv. Har varit seg som fan idag men så brukar det ju vara. Har hunnit vara på marknaden en sväng med mamma iaf, men jag har inte köpt nått. Min bror köpte en munk åt mig men den var inte ens nå god, den var överskattad i år. Och ikväll tänker jag bara ta det lugnt, jag måste diska för vi har bara lämnat allt efter vi åt idag, sen kanske jag går över till mamma en sväng om jag orkar och hinner.

Jag hittade bilder som jag tydligen tagit imorse, hade glömt det hehe. Så kan ju bidra med en sliten krigare med halva lockarna kvar, så kan ni ju låtsas att ni vet hur jag såg ut igår.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0