Have you ever loved someone so much, you'd give an arm for?

Jag vill höra din röst nu, höra hjärtat i bröstet
därför att jag känner mig så trygg när jag är hos dig

 

 

Och jag skulle kunna sitta här och skriva ner hundratals, ja kanske till och med tusentals ord, för det är inte svårt att skriva fina ord om den man älskar. Det behövs ingen ansträngning för att göra det, allt är redan så uppenbart. Men det räcker med att du vet, och att jag vet. Vad du betyder för mig. Och vad jag betyder för dig. Jag älskar att alla sprickor döljs så himla fint, även om det inte alltid är det lättaste. Jag älskar hur man efter en sånhär tid kan se igenom varandra helt utan problem. Jag älskar att allting kan vara så jävla lätt ibland. Jag älskar att vi har kommit så mycket längre än jag någonsin hade trott. Jag älskar att tänka tillbaka på hur allting började, och inse hur långt vi har kommit och hur mycket vi har gått igenom på så lite tid. Och jag älskar att räkna dagar och ha något att se fram emot, även om allt i början känns så långt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0