Internet kan ta sig

Idag slutade jag halv tolv, inte lite skönt. Jag var och rantade runt med mamma, var och promenerade, köpte hårfärg, använde mitt presentkort osv. Sen skjutsade hon mig till mormor och morfar för dom ville skicka med mig bröd att käka på tåget, mormor har bakat jättegoda bröd som jag alltid äter när jag är där (a) Sen plockade jag mormors ögonbryn, vi tittade på film från när jag var typ ett eller två år och sen hämtade Michaela mig och vi åkte till henne.

Hos Micka började operation hårfärgning. Vi skulle slinga mitt hår med Mood's ultrablond för jag var lite less på mitt hår, hm. Fick låna frisörshättan av hennes mamma så jag behövde ju inte vara så jättenervöst för att det inte skulle bli nå bra. Men skojar inte när jag säger att tårarna sprutade i en och en halv timme typ, så länge som det tog att dra alla slingor. Ska man vara fin så får man lida likt fan :D


 
Jag är iaf nöjd! Det är ljusare och det är inte vitt, orange eller gult, det är bara ljusare. Det har inte riktigt torkat överallt på bilderna men ja, de ser bra ut.
 
Jag är stressad. Det märks inte. När jag är stressad sitter jag bara och glor och stressar upp mig för att jag inte gör något. Så är det nu. Jag har inte ens börjat packa - ångest! Har inte ens funderat över vad jag ska ha med mig. Hojja! Hatar att göra allt i sista sekund.

Nu ska jag plocka ihop lite, städa fågelburen och packa lite mer. Tror vi att jag hinner? Nej. Fast först ska jag försöka spara det här inlägget fast internet är en riktig jävla fitta så snart ryker både de och datorn. Är så jävla less på pappas internet, tjorvar oftare än vad det funkar! Sug.


Kommentarer
Postat av: Linnea

det blev fint :)

2010-03-30 @ 22:44:55
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0