och jag älskar dig så att det gör ont



Jag har så svårt för att finna ord, jag tror inte det finns några
som kan beskriva vad jag känner eller vad du är för mig 

Jag trodde aldrig att det kunde vara såhär, de pratar om att dansa på rosor
och jag tror att det kanske är det jag gör
Jag trodde aldrig på kärleken men med dig är det så svårt att förneka

Jag har insett nu att jag nog aldrig varit kär (förut) för du räddar mig gång på gång
fast du nog inte vet om det, men älskling jag mår bättre nu
 
Och du är det vackraste jag vet och jag vill aldrig förlora dig och jag har aldrig känt såhär för jag vill aldrig släppa taget när jag håller om dig och dina händer på min kropp är bättre än all alkohol i hela världen och jag vill alltid ha dig nära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0