Tisdag 30 mars

Nu sitter jag i skolan och glor. Har haft spanska imorse, har hunnit jobba in matten och snart börjar svenskan, efter det slutar jag och imorgon har vi jättelätt dag och sen drar jag, och jag är glaaad för en gångs skull! :D

Helgen var kul även om jag inte var nå taggad alls i början. Nova kom tvåa som bäst, jag är nöjd för vi har tränat tre gånger sen säsongen slutade i augusti typ. Nova springer ca 3.5 meter per sekund, det är lika mycket som 210 km/h så jag tycker inte att någon ska gnälla nå mer på mig att jag springer sakta, jag hänger aldrig med ;) haha.

Jag filmade när vi åkte en bit hemåt från Umeå i söndag, haha fyfan vad vi skrattade, vi var så jävla övertrötta så det var inte sant. Det är lite dåligt ljud på filmen men vi lyssnade så jävla högt på dokumentären på radio haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0