200 km/h

  
 
 
 
 
Men det är jobbigt när man inser
att tron på orden inte är så stor
de där dagarna när man inte riktigt
kan hitta orken att älska sig själv
Oavsett kärleken man får känns det
ibland
som om man har så lite att ge..
 
 
 
 
 
 

Igår var en dålig dag, idag är inte heller någon bra dag. Ska det bli en dålig vecka helt enkelt? Om någon säljer gott och glatt humör så köper jag det gärna. Nåja, sovmorgon både imorgon och på killertorsdagen kanske kan få mig lite gladare, nä. Önskar att någon kunde få mig på strålande humör, just nu vill jag bara sova bort alla dagar framöver, skolan tar livet av mig seriöst, fattar ingenting, orkar ingenting, har massor att göra. Ge mig sommarlov nu! Nä nu ska jag försöka bättra på mitt humör lite, äta mat, göra skolarbeten och glo i taket. Kommer säkert gå supert...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0