Åska och blixtar igår och så sol idag

Ja vart ska man börja när det nu kommer en lång uppdatering igen :) På onsdag kväll ringde Sophie till mig så hon hämtade upp mig och vi åkte till en lägenhet som hon lånar i helgen. Fruktansvärt gräsligt omodern kan man ju säga att den var ;) Vi tog nått glas vin och satte igång med städning, fyfan vad skitig och jävlig den var :p



Kom hem typ vid tvåtiden så jag la mig i sängen och sen var det uppstigning halv åtta och efter åtta hämtade vi Christoffer på station. Så vi har väl hunnit med lite allt möjligt på torsdag och fredag kan man säga. Igår var det åska och skit när vi låg i sängen och jag var seriöst livrädd, har aldrig vart med om nå liknande oväder förr :o Och regnet bara öste ner. Idag har det varit typ 37 grader i solen och 20 i skuggan så vi har varit ute och promenerat med hunden så hon fått bada, och ätit glass :)




Nu ska vi över till pappa och snart äta, sen ser vi vad kvällen hittar på åt oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0